poniedziałek, 23 czerwca 2014

Przepraszam.


Chyba należą się wam przeprosiny.
Przepraszam że nie ma tak długo rozdziału, w sumie to trochę się dziwie że ktoś jeszcze czeka :P
Powiem wam szczerze powodem tego że nie ma jeszcze '9' jest to że kończę I rok studiów ( bum widzę zdziwienie) :D
Ale na pewno drugim takim powodem jest brak weny, kompletnie nie wiem w jaką stronę poprowadzić tego bloga...
Chyba jestem już na to za stara (ups) :P
Na początku miałam inną koncepcję, a w trakcie pisania poszła ona w inną stronę :/
Chciałam tylko powiedzieć że zaczęłam pisać następny rozdział ;) mam nadzieje że coś wpadnie do mojej głowy i będzie to choć trochę lepsze niż to co mam w niej teraz :P
Do tego dochodzi brak czasu na wszystko...
Opiekuję się dziećmi i to mnie po prostu wykańcza! W sumie jestem też starosta mojej grupy i muszę załatwiać wszystkie sprawy związane z wpisami itp. 
W sumie to nie wiem czemu o tym piszę...
Po prostu pomyślałam że będzie lepiej jak wam to wyjaśnię :)
Nie mogę obiecywać, ale postaram się dodać coś do końca tego miesiąca, jak tego nie zrobię możecie mnie znaleźć i coś mi zrobić :P
Jeszcze raz przepraszam!
Pozdrawiam,
M.

Przy okazji odpowiem na pytanie zadane mi przez Charlie,  dziękuje za tę nominację :*
Jak już pisałam nie będę nominować innych osób, bo już kiedyś to robiłam :)

1. Kiedy masz urodziny?
08.12 
2. Ile masz lat?
W tym roku skończę 21.
3. Jakim jednym słowem opisałabyś każdego z One Direction? 
Nie umiem ich opisać jednym słowem, przepraszam! :)
4. Ulubiona płyta?
Nie mam takiej opcji że napisze tylko jedną, jest ich naprawdę za dużo :) 
5. Ulubione jedzenie?
Boże! Nie wybiorę, przykro mi :)
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
W tym semestrze była to 'Historia architektury i sztuki'
7. Ideał chłopaka?
Wysoki blondyn z niebieskimi oczami, choć zawsze zadłużę się w całkowitej odwrotności tego ideału ;) 
8. Wymarzona randka?
Nie potrzebuję wiele, wystarczy że będę z tym który minie kocha i mogę z nim iść gdziekolwiek ;)
9.  Należysz do jakiś innych fandomów? Jeśli tak to do jakich?
Lubię wielu wykonawców, ale nie mogę powiedzieć że należę do ich fandomów ;)
10. Za co lubisz/kochasz One Direction?
Za wszystko! Lubię to że zawsze poprawią mi humor, sprawią że się uśmiecham. 
11. Ile to jest 2+2 ?
O mój Boże! Jakie trudne pytanie :O 
Czekaj czy to 4? :D 
 

2 komentarze:

  1. A ja dalej czekam na nowy rozdział.... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go piszę ;)
      Przepraszam, że to tak długo trwa :*
      Na dniach zostanie dodany ;)
      Pozdrawiam,
      M.

      Usuń