wtorek, 14 sierpnia 2012

Bohaterowie Część I


Spring Cooper (16 lat)

Najmłodsza z sióstr Cooper, ale nie zachowuje się tak. 
Zanim coś zrobi musi to przemyśleć, 
można powiedzieć że wypisuje w głowie wszystkie za i przeciw. 



Summer Cooper ( 17 lat)

Choć niektórzy myślą że jest pustą blondynką, tak naprawdę jest inna.
Uwielbia śpiewać, a jej największą pasją jest taniec.



Autumn Cooper ( 19 lat) 

Jej charakter jest odzwierciedleniem jej imienia.
Jak jesień jest raz ciepła, a raz zimna i obojętna dla ludzi.



Winter Cooper ( 21 lat )

Najstarsza z sióstr Cooper, został puszczona na wielką wodę
pod wpływem nieoczekiwanych zdarzeń.



Danielle Peazer ( 21 lat )*

Zawodowa tancerka.
Przyjaźni się z Winter, jest także dziewczyną Liama.



Eleanor Calder (20 lat)
Normalna dziewczyna, która ma wielkie szczęście. 
Dziewczyna Lou. 


Perrie Edwards (19 lat)
Należy do zespołu Little Mix. 
Dziewczyna Zayna.



One Direction od lewej:

Niall Horan ( 19 lat )
Liam Payne ( 19 lat )
Zayn Malik ( 19 lat )
Louis Tomlinson ( 21 lat )
Harry Styles ( 18 lat ) 



***
* wiek Danielle zmieniła dajmy na to że na potrzeby opowiadania ;) 


To tak wpadłam na ten pomysł dokładnie wczoraj kiedy kładłam się spać.
Imiona czterech sióstr, tak pory roku. 
Nie wiem dlaczego, po prostu tak jakoś na to wpadłam.

Odpowiadanie ruszy dopiero wtedy kiedy będę zbliżać się do zakończenia "Forever and almost always", a to już blisko ...

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co do mnie bardziej przemawia i mówi bym czytała tego bloga. Te króciutkie a zarazem urzekające opisy bohaterów, a głównie sióstr Cooper, czy to, że ich imiona. W każdym razie wyczuwam coś bardzo interesującego. Z pewnością będę czytała Twoje opowiadanie. Dodaję się do obserwatorów i życzę weny :)


    Chciałabym Cię również zaprosić na mojego bloga, którego dopiero zaczynam pisać.
    http://keep-calm-and-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tymi porami roku zamiast imion ; d
    zaobserwowałam... i czekam na pierwszy rozdział lub chociaż wstęp ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście już zaobserwowałam tego bloga i czekam na prolog, wstęp, lub chociaż pierwszy rozdział :) Albo nie! No, bo napisałaś, że zaczniesz dodawać tu postu, gdy zakończysz poprzednie opowiadanie... A muszę przyznać, że bardzo się do niego przywiązałam. Zresztą... Wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć :) Więc jednak czekam na jakąś nową notkę tu :) Spodobał mi się pomysł z imionami :D Jest taki... Oryginalny. Więc... Czekam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zaczynam czytać i opisy są ciekawe.
    PS zapraszam na mojego bloga pisze z przyjaciółką.
    http://mistymiserygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń