środa, 1 stycznia 2014

Prolog.



Wszystko się zmienia.
Nasze miejsca zamieszkania się zmieniają.
Nasze marzenia się zmieniają.
Nasze poglądy na różne tematy się zmieniają.
Nasze wyobrażenia o świecie się zmieniają.
Ludzi się zmieniają.
Nasze zachowanie się zmienia.
Nasze nastawienie do ludzi się zmienia.
Nasz wygląd się zmienia.
A nasze uczucia?
Czy one też się zmieniają?
Nie, one zawsze zostają takie same!


***

Krótko, zwięźle i nie na temat! :P
Witam ponownie! :)
Tęskniliście? 
Pewnie nie :P


A teraz powoli ruszamy z częścią III :D


Bohaterów części III uzupełnię na czasie ;)

4 komentarze:

  1. Wow!! Świetnie. Czekam na rozdział. :) Wpadniez do mnie?. whenthedarkcomeforus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu! W końcu wróciłaś z trzecią częścią. Nie mogłam się doczekać, ale w sumie tego możesz się domyślić po tym jak kilkakrotnie w każdym miejscu powtarzałam Ci, że kocham tego bloga. Prolog jest świetny i taki prawdziwy. Jestem ciekawa w jaki sposób droga Nialla i droga Spring się splotą. Może na wyjeździe w Australii? A może dziewczyna wróci do Londynu? Kurczę, już nie mogę się doczekać! Głowy pękającej od pomysłów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *O* Czekam z niecierpliwością na 3 część ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Cieszę się, że wróciłaś :>
    Czekam niecierpliwie na rozdział 1. :)
    Tak bardzo jestem ciekawa jak to wszystko się ułoży ..

    Pozdrawiam ♥
    @blue_eyes_9

    OdpowiedzUsuń