czwartek, 16 sierpnia 2012

Prolog





Ile jest warte życie?
Nikt tak naprawdę nad tym się nie zastanawia, dopóki nie stracimy ważnej osoby.
A jeśli stracimy dwie?
Nasze życie stacza się w dół.
A co mają powiedzieć na ten temat cztery siostry?
Zostały same.
Spring, Summer, Autumn i Winter.
Siostry, które w żaden sposób nie są do siebie podobne, łączą ich tylko więzy krwi i to, że mieszkają w jednym domu.
Siostry, które nie mają ze sobą większego kontaktu niż zamienienie kilku zdań.
Może to się zmieni?
Może sytuacja w której się znajdują ich do siebie zbliży?
Może pewna piątka to zmieni?
Może?
Właśnie, może.
Życie może się zmienić, a życie tej czwórki będzie tego najlepszym przykładem.


 ***
To tak ten blog będzie w pewnym stopniu inny.
Choć w porównaniu do mojego pierwszego, to nie jestem tego taka pewna.
Rozdziały będą pisane z perspektyw sióstr Cooper. 
Zacznę od Winter i tak po klei jak układają się pory roku ;)

Prolog dodaje dziś, a co do rozdziału to nie wiem kiedy się pojawi ...
I jest krótki, ale jakoś nie umiem pisać początków.
Jestem ciekawa czy Was zainteresuje ta historia.

6 komentarzy:

  1. Prolog mnie jeszcze bardziej zaciekawił. Już nie mogę doczekać się pierwzego rozdziału. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie dlaczego one ze sobą nie rozmawiają. znaczy siee czemu nie mają lepszych kontaktów ze sobą. tak jak prawdziwe siostry... w każdym razie tak wywnioskowałam z tego początku ; D
    czekam na pierwszy rozdział ; dd

    OdpowiedzUsuń
  3. już mnie zaciekawiło ;P
    czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! już nie mogę się doczekać.

    zapraszam do mnie
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na bloga o One Direction! Nowy rozdział! :) http://takemeawayfromreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiście wyszedł! Pisz szybko następny! + Zapraszam na mój kolejny rozdział ;) http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/2012/08/10-zayn-jestes-zaynem.html

    OdpowiedzUsuń